0Порівняння товарів
Графік роботи:

Понеділок-п'ятниця: 10:00–19:00

0
Мій кошик

Сильні сторони тренажерів HouseFit

Як торговий знак «HouseFit» було обрано дволисник, легко впізнаваний прихильниками здорового життя. Символ, що випромінює дружелюбність, свідчить про екологічну безпеку та користь товарів, які сподобалися багатьом покупцям.

Протягом перших років діяльності компанії успішне просування торгової марки HouseFit спостерігалося лише у кількох країнах. Розширення меж реалізації продукції сприяло визнання з боку споживачів, які гідно оцінили безпеку, якість та прийнятну вартість пропонованих товарів.

Зібрана компанією команда професіоналів ретельно вивчає будь-які нововведення, що стосуються аеробіки, фітнесу та спортивного інвентарю. Корисні з погляду фахівців напрацювання враховуються на етапі модернізації тренажерів. Завдяки цій особливості покупці можуть бути впевнені в тому, що набувають корисних і відповідних їх вимог товарів.

У наші дні спортивне обладнання, що випускається Хаус Фіт, можна виявити навіть у найвіддаленіших куточках земної кулі. Крім США товари цього бренду успішно реалізуються в Росії та Китаї, Казахстані та Німеччині, Латвії та Чехії, Молдові та Італії, Білорусії та Японії, Словенії та Канаді. На українському ринку спортивні товари HouseFit з'явилися у далекому 1998 році і досі утримує колись завойовані позиції. Популярність бренду обумовлена ​​тим, що у людей з'явилася можливість купити тренажер HouseFit високої якості за доступні гроші.

Турбота про споживачів

Будь-який з запропонованих фірмою тренажерів легко вписується в обмежений простір вітчизняних квартир. Доцільність придбання продукції HouseFit пояснюється сукупністю привабливих для покупців факторів, до яких увійшли:

  • компактні розміри;
  • продуманий дизайн;
  • доступна вартість;
  • можливість проведення занять у комфортній обстановці у зручний для людини час.

Врахування сучасних тенденцій

Постійний моніторинг розробок у сфері аеробіки та фітнесу зумовлений перебуванням ринку спортивного обладнання у фазі активного розвитку. Відповідність вимогам сучасності досягається за рахунок випуску найкращих силових тренажерів.

Не залишився поза увагою і комерційний напрямок, втілений у професійних тренажерах Хаус Фіт. Останніми оснащуються фітнес-центри та спортивні зали. На спортивно-оздоровчі комплекси орієнтовані професійні кардіотренажери, які успішно експлуатуються в невеликих приміщеннях та клубах vip-класу.

Продукція марки House fit може розглядатися як вдале поєднання таких важливих для споживачів параметрів, як якість та вартість. Всі вироби виготовляються із екологічно чистих матеріалів, що забезпечують високу міцність. Функція контролю параметрів тренувань покладено сучасну електронну начинку. Такий підхід призводить до підвищення ефективності занять.

Товарний асортимент HouseFit

Спектр продукції, що реалізується, розширюється з кожним роком. Різнопланові товари задовольняють попит у багатьох сферах спортивної діяльності, чи то бодібілдинг, теніс, аеробіка, фітнес, плавання чи туризм. Не залишено поза увагою і релаксний напрямок. У торгових точках, що реалізують тренажери HouseFit, можна купити масажери для різних ділянок тіла, масажні кушетки та крісла. До затребуваних товарів увійшли бігові доріжки Housefit для ефективних занять бігом вдома, велотренажери Хаус Фіт, з якими ви не залежатимете від поганої погоди та орбітреки Хаусфіт, які користуються найвищою популярністю серед користувачів інвентарю.

Інтернет магазин СпортМаркет допоможе вам купити тренажер HouseFit за найкращою ціною в Україні. Ми здійснюємо безкоштовну доставку по Києву та іншим містам нашої країни.

HouseFit – визнаний у світі бренд з виробництва спортивного обладнання та тренажерів.

У наші дні фітнес індустрія перебуває на піку популярності. Завдяки бурхливому розвитку світової економіки люди набули можливості покращення якості власного життя. Наявний у цій галузі потенціал надихнув фахівців компанії «HouseFit» на створення високоякісного спортивного обладнання та інвентарю, що повною мірою відповідає запитам споживачів.

Історична довідка

Дата створення американської компанії HouseFit посідає кінець 70-х років XX століття. Зареєстрована на території США корпорація має намір утвердитися в незайнятій на той момент ніші домашніх тренажерів. Успіх фірми було вирішено наперед. Зроблена вчасно ставка виявилася виграшною. Останній обставині сприяли свіжість погляду та високий рівень впроваджуваних розробок.

Застосування тренажерів у домашній обстановці передбачало відповідність ряду вимог, до яких увійшли цінова доступність, зручність використання та компактний розмір. Крім цього, було враховано ще один важливий нюанс: експлуатація специфічних товарів здійснювалася людьми, які дотримуються активної життєвої позиції та не мають відношення до професійного спорту.

У представленій HouseFit лінійці новинок знайшлося місце для велотренажерів та силових тренажерів, орбітреків та електричної бігової доріжки, різноманітних масажерів та степерів, кардіотренажерів та лавок, орієнтованих на тренування преса.

Актуальність та затребуваність обраного компанією напряму діяльності була підтверджена сплеском зацікавленості з боку людей, які дбають про своє здоров'я. З кожним днем ​​зростала кількість сімей, що зупиняли вибір на компактних тренажерах ХаусФіт. Завдяки цій обставині товари, що випускаються компанією, удостоїлися світового визнання.

Розгорнути
Вгору