Обмін, повернення, ремонт здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.
Основні вимоги для повернення/обміну товару:
- збережено товарний вигляд
- не порушена цілісність пакування
- товар не пошкоджено покупцем під час експлуатації
- немає явних слідів використання
Також обов'язково наявність товарного чека і гарантійного талона.
Гарантійне обслуговування
На весь товар інтернет-магазину СпортМаркет розповсюджується гарантія, термін якої вказано на сторінці товару, або гарантійному талоні.
Гарантійне обслуговування здійснюється за дотриманням таких умов:
- наявність гарантійного талона
- наявність товарного чека
- повна комплектність товару
Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:
- відсутності гарантійному талону
- порушено умови експлуатації
- є сліди механічного пошкодження
- розкриті заводські пломби