Обмін, повернення, ремонт здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

Основні вимоги для повернення/обміну товару:

  • збережено товарний вигляд
  • не порушена цілісність пакування
  • товар не пошкоджено покупцем під час експлуатації
  • немає явних слідів використання

Також обов'язково наявність товарного чека і гарантійного талона.

Гарантійне обслуговування

На весь товар інтернет-магазину СпортМаркет розповсюджується гарантія, термін якої вказано на сторінці товару, або гарантійному талоні.

Гарантійне обслуговування здійснюється за дотриманням таких умов:

  • наявність гарантійного талона
  • наявність товарного чека
  • повна комплектність товару

Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:

  • відсутності гарантійному талону
  • порушено умови експлуатації
  • є сліди механічного пошкодження
  • розкриті заводські пломби